پنجره آلومینیومی دوجداره منوریل

پنجره آلومینیومی دوجداره منوریل (Monorail) یکی دیگر از انواع درب و پنجره های آلومینیومی است که به دلیل مزیت هایی که نسبت به پنجره های کشویی (Sliding) دارد، جایگزینی مناسب برای آن ها محسوب می شود.

در ادامه این مطلب با پنجره های مونوریل آشنا می شوید.

 

پنجره مونوریل ( Monorail ) چیست؟

پنجره های کشوئی یا همان پنجره های مونوریل (Monorail Sliding) برای مرتفع کردن نیاز های مناطق مدیترانه ای و شرایط مشابه آن طراحی شده است. پنجره مونوریل دقیقا شبیه به پنجره های ریلی می باشد و تفاوت آنها در خصوص آبندی و هوابندی آن هاست. پنجره های مونوریل نسبت به پنجره های ریلی، عایق تر هستند (میزان عایق بودن آن ها ۵۰ درصد بیشتر است). از این نوع پنجره ها میتوانند برای استفاده در مکان هایی که به پنجره ای با ارتفاع تا ۳ متر و تحمل وزن (تا) ۹۰۰ کیلوگرم برای هر لنگه نیاز است، مناسب باشد.

پنجره مونوریل آلومینیومی

پنجره مونوریل جایگزینی است برای پنجره کشویی، یراق آلات در این نوع پنجره دوحرکت را انجام میدهد: بلند شدن بازشو از ریل و دیگری حرکت کشویی بازشو بر روی ریل.
با توجه به نوع یراق آلات مصرفی در این گروه از محصولات، تا حد بسیار بالایی معضلات سیستم های کشویی از نظر هوابند بودن و عایق بودن مرتفع گردیده است. درب و پنجره های لیفت نوعی پنجره کشویی هستند که تحمل وزن تا یک تن را دارند. این پنجره ها نیازی به کتیبه یا نگهدارنده نداشته و برای زیبایی بیشتر نما و استفاده در ابعاد بزرگ شیشه مناسب هستند.

از جمله مزیت های پنجره منوریل نسبت به پنجره های ریلی معمولی، آببندی و هوابندی کاملتر آن است. همچنین این تنوع را در پنجره ایجاد می کند که پنجره ریلی بصورت یک لنگه ریلی و یک لنگه بازشو همزمان در یک چهارچوب قرار داشته باشند.

قیمت پنجره آلومینیومی دوجداره منوریل :

به طورکلی قیمت درب و پنجره آلومینیومی بر حسب اندازه (متر مربع) و همچنین کیفیت متریال موردنیاز در ساخت آن محاسبه می شود.
می توان گفت عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت پنجره مونوریل آلومینیومی عبارتند از : ابعاد و نوع پنجره (یا درب)، پروفیل آلومینیومی و یراق آلات لازم

شما می توانید از طریق تماس با مشاوران آرین پنجره  ، علاوه بر دریافت مشاوره درباره انتخاب بهترین درب و پنجره آلومینیومی، از قیمت ها نیز مطلع شوید.

شایان ذکر است که مجموعه تولیدی آرین پنجره از بهترین پروفیل های موجود و یراق آلات استاندارد و مطرح در سطح بین الملل در ساخت درب و پنجره های آلومینیومی استفاده می کند و کیفیت آن را تضمین می کند.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک‌گذاری در :

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x